Pierwszy jesienny rajd rowerowy do Puszczykówka!!

W sobotę dnia 19 września korzystając z ładnej pogody i ostatnich ciepłych promieni słońca został zorganizowany rajd rowerowy. Opiekunami byli panie Beata Pankowska, Mariola Dziegciar i pan Mirosław Górny.
Wyjechaliśmy spod szkoły około 9.30 , następnie przejechaliśmy przez Luboń i Łęczycę ,aby w końcu dotrzeć na obrzeża Wielkopolskiego Parku Narodowego, do Puszczykówka, gdzie zwiedzaliśmy Muzeum Arkadego Fiedlera pisarza i podróżnika. Na początku oglądaliśmy piękny ogród zapełniony kolorowymi roślinami oraz niezwykłymi rzeźbami wykonanymi wiele lat temu. Następnie weszliśmy do budynku- muzeum, gdzie znajdowały się oryginalne pamiątki i zdjęcia z podróży Arkadego Fiedlera. Obejrzeliśmy również podziemia gdzie było nieco strasznie z powodu ciemności i trupich czaszek, ale i tak bardzo nam się podobało. Mieliśmy również czas na odpoczynek na ławce po trudach pedałowania siedząc i zajadając się słodyczami, aby mieć siłę na drogę powrotną.
W drodze powrotnej wstąpiliśmy do najlepszej lodziarni w Puszczykówku, gdzie kupiliśmy pyszne lody. W końcu przyszedł czas na powrót.
Wycieczka była bardzo fajna, myślę, że każdemu się podobała☺

opracowała: Hania Kmiecik kl.6b

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności, Samorząd Uczniowski. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.